OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

RETURNERING & REFUNDERING

Returpolitik Du har ret til at annullere din ordre inden for 30 dage og yderligere 30 dage til at returnere produkterne. Vi refunderer det fulde beløb, eksklusive omkostninger til returforsendelse, for produkter modtaget i god stand.

Omkostninger til returforsendelse Kunder er ansvarlige for omkostningerne til returforsendelse. Vi anbefaler at benytte sporbar forsendelse, da vi ikke kan påtage os ansvaret for mistede returforsendelser. Se venligst vores returpolitik på hjemmesiden for detaljer om omkostninger til returforsendelse.

Behandlingstid Returneringer behandles inden for 5 til maksimalt 14 arbejdsdage fra modtagelsen. Du vil modtage en bekræftelse, når behandlingen er afsluttet.

BETALINGER

Accepterede betalingsmetoder Vi accepterer betalinger via iDeal, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express og Maestro. Betalingsmuligheder vises under betalingsprocessen. Se vores betalingspolitik for flere detaljer.

Ordre faktura Du vil modtage en faktura via e-mail, når din ordre er fuldført.

Gebyrer for betalingsmetoder I de fleste tilfælde opkræver vi ikke ekstra gebyrer for betalinger. Alle omkostninger angives tydeligt ved betaling.

ORDRE & LEVERING

Fragtomkostninger og leveringstider Vi tilbyder gratis standardlevering. Leveringstiden i Danmark er typisk 8-15 arbejdsdage, inklusive en behandlingstid på 2-3 arbejdsdage og en leveringstid på 8-11 arbejdsdage, afhængigt af destinationen. Toldafgifter og forsinkelser er ikke inkluderet. Detaljer fremgår ved checkout eller i vores ordre- og leveringspolitik.

International levering På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun indenlandsk levering i Danmark for at opretholde vores leveringsstandarder og kundeservice.

Ordresporing Når din ordre er afsendt, vil du modtage en e-mail med et sporingsnummer. Brug dette nummer til at følge din ordrestatus på vores spor din ordreside.

Forsinket levering Hvis din ordre ikke ankommer til tiden, bedes du kontakte os for assistance.